رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

شناخت در گرو زمان نیز هست!

در زمان پیامبر (ص) برخی اصحاب ادعای دوستی می کردند و نوای اسلام دوستی شان گوش جهانی را کر کرده بود.  

... علی (ع) آمد؛ همان کسی که از جانب اله و محبوبش محمد مصطفی (ص)به مولا بودن خوانده شده بود در روزی که بزرگان مسلمان متواتر در صحتش و صحت محتوایش سخن گفته اند.  

اما بعدها چه شد؟!  

همان برخی اصحاب در سقیفه و هزاران جریان دیگر ماجرای اسلام کشی را در پیش گرفتند. 

سوال: 

آن ها عوض شده بودند یا عوض کرده بودند؟که یا چه سبب شد این یاران از جمله یار اهل غار این گونه بنمایند؟  

... 

خدایا! از تکرار تاریخ در عرصه های فردی، اجتماعی و ... نمی دانم چه کنم؟! انکار کنم یا به چانه زنی بپردازم یا خشمگین شوم یا افسرده گوشه ای زانوی غم در آغوش گیرم یا بپذیرم؟ 

(1- انکار2- چانه زنی3- خشمگین شدن4- افسردگی5- پذیرش پنچ مرحله مواجه با بحران یا فقدان است و در طی زمان به تدریج می تواند رخ دهد.)  

باورش سخت است که بگویم از همزمانی این مراحل به ستوه آمده ام!

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://lovedesign.blogsky.com/

چه خوب مینویسی
تحت تاثیر قرار گرفتم
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد