رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

منتظر پاسخ

خدایا دیگر توان "عرفت بفسخ العزائم" ندارم؟! 

آخر این کجای معرفت است که دور شوی! 

پاسخ این بی عدالتی ها را بده؟... اگر بنده ات نبودم، ادعای بندگیت را نداشتم که می جنگیدم نظیر آنانی که مرا از حقوق خود محروم کردند، ولی حالا که دادرس واقعی را می خوانم، امید به پاسخش دارم. آخر مدت هاست که نامه ای برایت فرستاده ام، نکند نامه ام را گم کردی؟ نکند نخوانده، انداختی؟ نکند تکراری بودنش و غربتش را نمی خواهی ببینی؟! باور کن آن قدر بی رمقم که نمی توانم در این شیب تند روزگار بدوم! 

نمی دانم این ها محبت است؟  گوش مالی است یا تربیت بدون تنبیه؟  

من ینصرنی؟ انسان های هم خون های دور فقط نمک بر زخم  می پاشند و گاهی با تفکر که بیش تر به خیال شبیه است تا واقعیت نه دیدن نادیده هایم بر سوز درونم می افزایند! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد