رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

اسیر جهل

خدایا‍! عجب خدایی هستی و عجب بنده ای هستم؟!

این همه نظم و هدفمندی تو را با کدام بی نظمی خود مجاور کنم؟ مگر مخلوق نباید به خالقش شبیه باشد؟

کلام احسن الخالقین تو فقط مرا شرمنده می کند. دنیا را در تب و تاب بی نظمی می بینم، اما احساس مبارکی بر خورد دارد. مضحک نیست؟

می دانی که نمی دانم و نمی دانم که نمی دانم؛ در جهل مرکب وسیعی در بند شده ام. اسارت دشوار است. ای کاش! این درهای بسته شده حکمت را خودت می گشودی و پر وبال بسته ام را باز و درد اسارتم را درمان می کردی.

نظرات 2 + ارسال نظر
سردار سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://sardarahmadi.blogfa.com

سلام
راز و نیازت را دوست داشتم

امیرعلی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://catia-education.rzb.ir/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد