رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

بدون شرح ...

امروزه ثروتٰ ملاک تحصیلات است؛ داشته باشی بدون این که چیز دیگری را داشته باشی (توانایی های ذهنی در حد معمول و پایین تر کافی است! دکترا که هوش نمی خواهدٰ پول می خواهد!) پله های ترقی را طی کرده ای و شده ای خانم یا آقای دکتر. نداشته باشی هم در تند باد پارتی بازی های ورود به مقطعی مثل دکترا با رتبه 4 کشور هم که باشی ٰ از ورود به دانشگاه دولتی وا می مانی. اصلا چهار چیست؟!  

گذشته را فراموش کن. آزارت می دهد؟ 

-حرف هایت را نمی فهممم. خنده دار است . پا در کفش مردم نکن! کار کرده. پول دار شده است! حق اوست که بخواند! تو هم کار کنیٰ البته که ملک سلیمان از آن توست!!

نظرات 4 + ارسال نظر
dokhtare shoga سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

donya be in bozorgi hich kas be to kary nadre faghat az to dar naghshe pele bara bala raftane khodeshon estefade mikonan badsham*....................................................

hala dige mohem nist ostad bashi ya ye danesh gooye sade ya
.........

ama ba hame ina tavakol be khoda
midonam shoma behtarinid va be har chizi ke mikhahid miresid

حق وردی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

استاد یه سوال دارم!اگه میشه جوابشوتووبلاگم بگذارید!!
این جمله چه اشکلاتی داره:
حجم سرنگ انسولین۱سی سی میباشدکه این۱ سی سی به۱۰واحدتقسیم میشه وهریک واحدیعنی۰تا۱۰به۵قسمت مساوی تقسیم شده که هریک قسمت آن۲واحدمیباشدیعنی۰.۰۲
استادخواهش میکنم به وبلاگم سر بزنید خوشحال میشم؟؟؟؟!!!!!
من شمارولینک کردم-اگه شماهم خواستیدمنولینک کنیدبه اسم هس مبهم لینک کنید

باتشکر

حق وردی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://hessse-mobham.blogfa.com/

استادشرمنده ببخشید یادم رفت ادرس وبلاگم روبذارم
hessse-mobham.blogfa.com
راستی فریبا حق وردی هستم

آشنا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://nurse-1391.blogfa.com/

سلام استادخوب هستید!!!!
شرمنده استاداگه میشه اون دوتاپیامی که براتون کذاشتم
روازروی وبتون برداریدچون خودمومعرفی کردم خیلی ها به وبم سرزدن وازروی اسم وفامیلم اذیت کردن چون تو وب خودم هم اسمم رونذاشتم به همین خاطرمجبورشدم ادرسموعوض کنم
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد