رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

نیایشی از سویدای دل

ای قدرت بی همتا و  ای آشنای غریبه نواز  بی انتها  در جود و سخا! 

می خواهم تنها با تو نجوا کنم که تغییر در تو رهی ندارد .  

ای مهربان تر از پدر و مادر !  

 اگر نیش هایی ز نوشین لبان این دیاری باری از اندوه بر دلمان نهاد، برخیزیم و دریابیم که این چنین است ماهیت آدمیان و دنیا که اجرموا ها به آمنوا ها می خندند در آخرت نیز تکرار نشود!

نظرات 1 + ارسال نظر
maede دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.khooj.ir

سلام دوست گلم
وبلاگ قشنگ و قلم گیرایی داری
خوش حال میشیم به ما هم یه سری بزنی
شبکه اجتماعی خوج محیطی دوستانست برای جمع کردن دوستای گل دور هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد