رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

ایمان و المومن کالمیت چگونه با هم همخوانی دارند؟

 مسیر زندگیت را به خدا می سپاری. الا بذکر الله تطمئن القلوب وجودت را فرا می گیرد؟ 

بعد از نیازهای جسمی، اولویت بعدی برای نیازهایت، امنیت است (از دیدگاه هرم نیازهای مازلو). چه قدر ایمان داری؟ میزان ایمانت با میزان امنیتت برابری می کند. می دانی که  واژه ایمان از  "امن" گرفته شده است.  

هر چه بیش تر در ایمانت استوارتر و فزون تر باشی، بیش تر مصداق المومن کالمیت می شوی. آرام باش! میت چیز ناخوشایندی را به ذهنت متبادر نسازد! میت خودش را به دست غسال سپرده. غسال یک انسان است، اما تو زندگیت را به خالقت بسپار. نیکوست این سپردن و سرسپردگی.  

به امید تحقق این سرسپردگی

نظرات 1 + ارسال نظر
روح الله جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام چقدر زیبا نوشتی باید به شما احسنت گفت. روایتی یادم آمد حیفم آمد براتون ننویسم البته بنده اهل این حرفها نیستم فقط خواستم این روایت قشنگ براتون بگم: خداوند عز و جل می فرمایند: اگر بندگان من می دانستند که من چقدر به آنان علاقه مند هستم هر آینه از شوق جان می دادند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد