رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

یا فاطمه الزهرا (س) ما را دریاب

یا فاطمه الزهرا (س) 

ما را دریاب که  ابرهای آسمان وجودمان که نسیمی برای جابه جا شدنش نیست، به یاری تو ببارند و رحمت شوند، نه بمانند و در پسشان بگرییم؛ چون ابرهایش نگریسته اند! 

دشوار است که تو باشی و غم عالم ما را ببرد.  

دشوار است کند و دیر فهمی! که کسی بوده که ما را دریابد و ما نخواستیم.  

سرای دیگر در حضور تو دشوار است... 

نظرات 3 + ارسال نظر
روح الله جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام. امروز جمعه با دیدن این نوشته زیبا یاد امام زمانمون دل ساه و زنگار گرفته ام رو تکونی داد. اما آقای غریب و قریب ما جمله ای : تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد. دست ما گیر ای وعده الهی که سخت تر از سخت محتاج توایم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام:
خیلی وقت شوکه شدم تنهاو بی رمق از هیاهوی اطرافیان که نا خواسته تحت تاثیرشان قرار گرفتم تازه بعد مدت ها که دلم گرفته بود ودمم بر نمی اومد سری به دل نوشته هاتون زدم. عقده های دلمو با این متن زیباتون باز کردی ناخود اگاه زدم زیر گریه الان هم گونه هام الماس نشونه.ولی صد حیف که خود کرده را تدبیر نیست.ولی التماس دعای خیر و....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام:
قدر تو و قلب تو مستور ماند. دخترم خداوند نامی از نامهای خودش را برای تو مشق کرد او فاطمه است و تو فاطمه.بحار ج ۴۳ص۷۵ وخوش به حال کسانی که به نام خدایی فاطمه مزین شده اند باشد همانند بی بی زهرا سلام الله که الجار ثم الدار دعا می نمودند ما را از یاد نبرندالتماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد