رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

سخن گویی در دیار کریمان

در دیار کریمان سخن از کرامت گزاف است.اما اگر کریمی، خواست، خواسته شدن را زود دریاب.   

اما سوالی که می تواند گریبان گیر صندوقچه ذهن تان باشد، این است که اگر با کریم ترین موجود عالم مواجه شدم، اولین درخواستم چیست؟ 

شاید اتصال به دریای کرامت؛اتصالی همیشگی و محکم بهترین در خواست می تواند باشد؛ چرا که گفته اند خواستن ماهی از ماهی گیر اوج خسران است اما آموختن ماهی گیری یعنی راهی برای همانند سازی.  

پس خدایا! بیاموز مرا تا چگونه باشم که paste بهترین هایت باشم و برایم بخواه مسیر copy شدن با error سیستم وجودی ام بلوک نشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

جهت عالم همه اکرام اوست / هر طرف که بنگری، اعلام اوست

خیلی عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد