رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

توهم حرکت در مسیر تعالی

آن قدر غرق در زنده بودنت (نه زندگی) شده  ای که مسیری که در حال عبور از آن هستی را درنمی یابی . بر می گردی این بار  با نگاهی ژرف. چه قدر دشوار است که به تو بگویند: توهم حرکت داشته ای و تنها احساس حرکت بوده که  در این مسیر تو را همراهی می کرده؟! 

به یاد چه می افتی؟ فیلم های انیمیشنی که حرکت ندارند و تو از حرکت آن ها غرق شور می شدی!  

هر همراهی را پس می زنی و دیوانه فریاد می زنی که کجاست هادی من؟  

یا هادی المضلین!   

آری تنها شدی؛ تنها با خودش ! آرام باش! آرام تر  هم می شوی؛ چون خدا این بار می خواهد گهواره آرامش بی حرکتی ات را به هم زند!!! این اضطرار زیباست اگر وجود لایزالش را دریابی.

نظرات 3 + ارسال نظر
روح الله پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام در مسیر حرکت به سوی ابدی شدن خطرات بسیاری در کمین انسان قرار گرفته است. شیطانی که به عزت خداوند قسم یاد کرده تا اشرف مخاوقات را به مرتبه انعام و بل هم اضل تبدیل نمایید. در مسیری که دنیا با تمتم زیور آلات خود در کمین است و در مسیری که نفس سر کش به هر بهانه ای ساز گناه و نافرمانی باری تعالی را به صداغ در مکی آورد. پی در این خطرات این انسانی که از ضعف آفریده شد چه باید بکند؟ آری بهترین جواب همان است که ندای فطرت پاک توست ندای توحید ندای خدایی بودن و خدایی شدن. با خدا باشیم با خدا. در جایی از بزرگی خواندم که با خدای خود این چنین مناجات می کرد:
خدایا کسی که تو را ندارد چه دارد و آن کی که تو را دارد چه ندارد.
پس ای خدای من مرا دریاب که در این دنیای پر از نافرمانی تو کسی جز تو نمی تواند فریاد رس ما باشد.
الهی و ربی من لی غیرک.

بهشت جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://nochagh

همچون گربه ای در دفع وبال از دم خودحرکت دورانی داشته باشیم نیز خود را در حال حرکت تصور می کنیم.اسب عصاری با چشمان بسته چه میداند مسافت های پیموده شده در دور باطل بوده.خدایا چشمانم را به حقیقت بگشا و حرکت و سیر حرکتم را الی الله فرما که مغبونم اگر به حال خود واگذاری ام.

روح الله یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

در مجله ای از قول نویسنده ای چنین خواندم:
اگر دیدی خداوند تو را به سوی پرتگاهی هدایت می کند به او اعتماد کن چرا که یا تو را از آنجا نجات می دهد و یا این که پرواز را به تو خواهد آموخت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد