رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

دیوانه ره گم کرده

نمی دانم بگویم باخته ام که این گونه سر به دیوانگی تاخته ام و دلبری و دلیری را به هم تافته ام؟ مگر نه این است که گلبرگ های خویشتنم را ساخته اند و بذر عشق کاشته اند. دگر چه نالم که ره گم کرده را بشارت ره یابی به کوی لیلی و مجنون دادند؟!
نظرات 2 + ارسال نظر
روح الله دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

نوشتی دیوانگی. عاقل عاشق دیوانه مست شنیدی به نظر من انسان باید در راه عشق و بندگی ٍ عاقلانه دیوانگی کند. من این دیوانگی را وست دارم دیوانگی در راه عشق در راه عشقی که آن را برای معشوق واقعی یعنی خداوند متعال می خواهم ای کاش حرفهام با عملم جور در بیاد. پس به قول شاعرِ.
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی
دیوانه تو هر دو جهان را چه کند
بیا تا دیوانه شویم.

روح الله دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ق.ظ

دیوانگی در راه معشوق را عین عقل می دانم . دوست دارم دیوانه باشم و دیوانه بمانم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد