رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

تکرار آ رزوهای کودکی در بزرگسالی: آری یا نه؟

بچه که بودیم آرزویمان این بود که : 

ای کاش! فلان اسباب بازی را بخریم. 

یک دوچرخه برای بازی داشته باشیم.  

... 

حالا بزرگ شده ایم. آیا آرزوهایمان تغییر کرده؟  

اگر ملاک بزرگ شدن، تغییر آرزوها باشد، چه قدر بزرگ شدیم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الله جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام ارزوهای ما در طول زندگی بر اساس نیازهای ماست نیازهایی که خداوند متعال برای حرکت انسان در مسیر کمال قرار داده است. امیدوارم که بتوانیم آرزوهایمان را مطابق با خواست خدا قرار دهیم.

روح الله جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام. از اسمی که برای وبلاگت انتخاب کردی خیلی خوشم آمد. کسی که دنبال تغییر باشه البته در مسیر خدا حتما به مراحل کمال خواهد رسید. در واقع انبیا آمدند که انسان را به حرکت وادار کنند به تغییر به تحول در مسیر زیبای خدا.
در این مسیر همراه و همسفر خوب لازم و بلکه واجب است. و بنده حقیر نمی دونم چطور شکر نعمت همراه و همسفر باصفا و مهربان و با ایمانی را که خدا قسمت و روزیم کرده را به جا بیارم. هر نعمتی شکری داری و خدا هم توی قرآن وعده داده که اگه شکر نعمت کنید آن نعمت را زیاد و اگه کفران نعمت کنید آن نعمت را کم می کنم. خدایا تو خودت خوب می دونی که من لایق این نعمت نیستم ( خدا شاهده از سر تواضع یا خود شیرینی نیست بلکه یک واقعیت است.) خدایا کمکم کنم بتونم شکر این نعمت را آن طوری که شایسته اش است بجا بیاورم.
خدایا کسی که تو رو داره چی نداره و کسی که تو رو نداره چی داره. الحمد الله رب العالمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد