رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

او تنهاست!

خدایا! بیماری را دیدم که سلامتی اش را از دست داده بود. دارایی های مالی اش را نیز. لحظه به لحظه به خاطر  استخوان های شکسته متعدد، جراحی های پی در پی، زخم های عمیق و قطع نخاع نسبی درد را تجربه می کرد، ولی گاه می خندید. مادر پیری بر بالینش حاضر بود. از او از بیماری اش پرسیدم. گفت: دارایی ام را از دست داده ام ولی سلامتی ام را باز نیافته ام. گریه امانش را گرفت و ... 

منقلب شدم و گفتم: خدایا ای کاش حداقل تو را داشته باشد. او را دریاب که سخت تنهاست. اما اندیشیدم که : 

چون روشنی رسد ز چراغی که مرده استچ 

چون درد به شود ز طبیبی که مبتلاست!

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن قیصری یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://hgh118.blogfa.com/

سلامی دوباره به زیبایی شکوفه های بهاره
خیلی ممنونم که به وبلاگ خودتون سر زدید و ما را قابل دونستید
ماشاا... به بروز کردن . خوب مطلب تازه میذارید.....
اما ای کاش این سعادت را به ما میدادید که جزو لینک های شما باشیم اما به هر حال همین که به ما سر زدید برا ما کافیه و تقاضا دارم که گهگاهی ما را با نظر لطفتون مسرور کنید...
در ضمن من اول راهم و خیلی به کمک شما نیاز دارم تا ایشالا مثل خودتون بشم پس منا همیشه نصیحت کنید چون هم نصیحت شدنا دوست دارم و سعی میکنم عمل کنم
با تشکر ......
یا علی

هادی پاکدین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://hadipakdin.blogfa.com

سلام خسته نباشید
وب زیبایی دارید
اگه امکان داره شما هم یه سر به وبلاگ ما بزنید
من وبلاگ شما را لینک کردم
پیشاپیش عیدتون مبارک
شماهم در صورت امکان مرا لینک کنید
خدانگهدار

حسن قیصری + بچه های کارآموزی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام علیکم
این هفته را ما به خاطر کارآموزی اصفهان موندیم
۲ روزه که کلاس هامون تموم شده
بچه هایی که این هفته را رفتند خونه هم اومدند
اگه میشه فردا را بیاییم
حتما جواب بدید
تلفن قیصری:۰۹۱۳۶۹۱۰۷۱۹
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد