رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

چه قدر ولی و صاحب نعمت خود را می شناسید؟

شناخت کدام انسان را ترجیح می دهید؟ 

انسانی که با شناخت او به سعادت نایل می شوید یا انسانی که شاید شناخت او تنها شما را دانشمند یک عرصه محدود و خاص کند؟ 

به این سوالات می اندیشیدم و دریافتم که در یک عمل انسان هایی را ترجیح می دهم که مرا در حوزه خاصی به تبحر زوال پذیر می رسانند! هر چند در باب نظری دسته اول را ترجیح می دهم.  

تفاوت نظر تا عمل از کجا تا کجا؟ 

از خودم می پرسم فروید را بهتر می شناسی یا امامان معصوم را؟ 

پاسخ مرا شرمنده کرده...

نظرات 2 + ارسال نظر
جیدن چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://jeedan.blogsky.com

دوست من لفظ را ول کن برو دنبال عمل

دوست فضای سایبری
سلام
نظر جالبی داده بودید.
به نظر من هر عملی مبنای نظری دارد.
پس هدف گفتن نیست بلکه تعمیق دانسته هایی است که به عمل منجر شود.

فائزه مقاره عابد دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام استاد خوبید؟خیلی وبلاگتون قشنگه امروز روز فوق العاده ای بود خیلی انرژی گرفتیم بابت این همه انرژی های +وبی نظیر سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد