رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

و فهمیدم فاطمه، فاطمه نیست!!

از یکی از دوستانی که به تازگی با او آشنا شده بودم، خواستم اسم مرا حدس بزند! 

گفت: فاطمه ای؛ چون فاطمه ها ویژگی های مشترکی دارند و ... 

از صحبت های او منقلب شدم و فهمیدم که فاطمه، فاطمه نیست!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهشت یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ق.ظ

از باغ می برند ؛چراغانی ات کنند
تا کاج جشنهای؛ زمستانی ات کنند
پوشانده اند صبح تو را ابرهای تار
با این بهانه که بارانی ات کنند
ای گل ،گمان مکن به شبِ جشن می روی
شاید به خاکِ مرده ای، ارزانی ات کنند
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
از نقطه ای بترس که ،شیطانی ات کنند
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ای است که قربانی ات کنند.

لینک مفید سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ق.ظ

http://moshavere-ravanshenasi.ir/post/1142
عضو شوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد