رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

حیران یعنی هنوز مانده تا ایمان!

خدایا! حامیان فانی که ارزشی در جایگاه باقی تو ندارند، را نکو ستاندی! به راستی که حکیمی.

می شود هم چون ابراهیم (دوستت) با من نیز مهربان باشی و حمایت باقی ات را در بوته لیطئن قلبی بیازمایم؟! 

آری! از مدت ها پیش حیرانی را تجربه می کنم و در جاده سربالایی و پر پیچ ناامنی (بدون تویی) نفس نفس می زنم و هنوز به مسیر ایمانت که صاف و امنیت ببخش است، نرسیده ام. با من مهربان باش! مهربانا! مبادا در این جاده ناامن بدون مددکار جان سپارم!

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ http://rezataran.blogfa.com/

آدرس طلبه زنجانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد