رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

یوسف و زلیخا

خدایا یوسفت را ندیدم و نمی دانم زلیخا عاشق که شده بود؟ 

اما زلیخاهای بسیاری را می بینم که به خیال خود به عشق یوسف (ع) خواهند رسید؟ یا رسیده اند؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیدی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام استاد چقد مطالبتون مذهبیه! قشنگ بود ولی من انتظار داشتم همش درمورد پرستاری باشه

[ بدون نام ] شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام:
ابتدا ازاین بی نظمی در نظراتم معذرت میخام قالب همشون با سلام شروع میشه ختمش التماس دعا.فکرش را هم شاید نکنی این مشتری پرو پا قرص مطالبتون کیه. ولی همین که حدستون طرف ما میچرخه ما را بسه.
سوال:جنابتان که یوسف را زیارت نکرده زلیخا را؟
هیچکس یوسف را ندیده همه مافقط تصوری از ایشان داریم ولی به گمانم این زلیخا ها شاید به یوسف تصورشان رسیده اند یا خواهند رسید.من و شماکه بخیل نیستیم بگذار برسن.
انشا الله که همه به یوسفشان برسند.اقایون هم به زلیخاهاشون.
التماس دعا.

زهره.م شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

پشت چراغ قرمز اعتراف کردم دوستش دارم تا هر جا مجبور شد کمی مکث کند یاد عشقمان بیفتد
!!چه میدانستم که بعد از من همه ی چراغ های زندگی اش سبز میشوند...و عشق های زمینی یعنی این.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد