رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

آرامش

خدایا! ای دل آرام! 

بنگر دل بی قرارم را! 

دلی که آرامش و سکون مدت هاست از آن رخت بر بسته! 

آرامم کن. آن چنان که خودت می خواهی. اگر آرامم کنی از گذشته نمی نالم و نگران آینده نیامده نیستم.  

آرامم کن.  بیا آرامش دلم باش که تکنیک های بشری (تن آرامی) جز خیال چیز دیگری در سرم نکاشت. آرامش کجاست؟! کجای این تکنیک هاست؟ 

آرامش می خواهم؛ آرامشی که مرا به درک عمیق می رساند و می فهماند که بر پیامبرت (ص)، بر علیت (ع) و بر فاطمه ات (س) و ... چه گذشت؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام
امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید
روح آرام و شفای دل رو از پروردگارم برایت آرزومندم .

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
امام سجاد علیه السلام
خدایا ارامشی عطا کن که انچه را که نمیتوانم تغییر دهم بپذیرم و.....
دلتون ارام وقلبتون اکنده از مهر و محبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد