رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

شعار، شعور نمی آورد

زندگی نیاز به شعارهایی دارد که در ادامه بدان عمل شود. نه شعاری که فقط شعار باشد و بس. باید حاصل شعار و قبل از آن، شعور باشد؛ چرا که شعار، شعور نیست و شعور آور هم نیست. تنها مهلکه ای است برای کودکانی که ملعبه دنیا شده اند و سایه آخرتی به باورهای خویش زده اند و در این سایه ای که حاصلش حاشیه امنی برایشان می سازد، به بازی مشغولند.  

خدایا! اگر شعور نداریم، ذهن و باورمان را از شعارهای پوچ خالی کن که حداقل بدانیم که حداقل آنچه هستیم، بنماییم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه کوچک دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://littlemoon.loxblog.com

سلام دوست من...
حق با شماست شعار شعور نمی آورد ولی طرفدار چرا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد