رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

رویای تغییر

بین آنچه هستم و آنچه که می خواهم باشم٬ احساس می کنم فاصله زیادی است

شرمنده ام که شرمنده ام مهدی جان (عج)

السلام علیک یا صاحب الزمان 

اگر مشکلی سد راهت شود اول از که کمک خواستی ؟! به ترتیب برایم بنویس: 

.... 

۱- خودم 

۲- خانواده ام   

۳-دوستانم

۴- دیگه حل نشود مشاور 

۵- دیگه حل نشود دو تا مشاور  

۶- دیگه حل نشه خدا 

خوب! ازت یه سوال دارم؟  

جای امام زمان (عج) کجاست؟ 

پاسخ: امام زمان!! شرمنده یادم رفت! 

اما پاسخ پاسخت: می دانی او بهتر از همه این هایی که نوشتی و به آن ها اعتقاد داری٬ می توانست تورو راهنمایی کند! بازم فکر کن! اما سعی کن دیگر از راهت که کجه برگردی!  

باشه! قبول! قول مردانه می دهی؟ می بینمت!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام واقعا همین طوره . وقتی مشکلی بیش میاد از همه کمک می خواهیم جز اونی که باید. به خاطر همینم هست که مشکلاتمون اینقدر دیر حل می شه.

یه دوست پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام با نظرتون کاملا موافقم اگه اینطوری که نوشتید نبود اصلا مشکلی وجود نداشت مثلا برای خود من اخیرا مسئله ای پیش اومده بود به هر دری زدم الا ....... بله واقعا شرمنده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد